Dag 7 - Vijfde en laatste dag in Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu Dag 7 - Vijfde en laatste dag in Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Vijfde en laatste dag in Natal

Door: nielske76

Blijf op de hoogte en volg Niels

10 Juli 2012 | Brazilië, Natal

Vandaag niet veel ondernomen. Mijn vriendin voelde zich niet lekker, dus zijn we bij het hotel gebleven op deze laatste dag in Natal. Geen straf overigens want het is echt goed vertoeven daar. Achteraf bleek het de juiste keuze te zijn, want halverwege de dag werd Amanda flink ziek. Blijkbaar iets verkeerds gegeten of een vervelend griepje. Aan het eind van de dag was alles weer ok.

We hadden gelukkig daarvoor nog een aantal leuke shots kunnen maken met de videocamera, dus ik had genoeg om te knutselen. Ik heb me dan ook prima vermaakt.

Morgen vertrekken we dus naar huis, helaas. Ik had graag nog wat langer gebleven, maar ja, aan alles op deze wereld komt een keer een eind.

Vanavond hebben we gegeten bij een self service restaurant. Deze keer bij een zeer bekend restaurant in Natal, Mangai. Dit restaurant was beter dan het restaurant van gisteren. Daar smaakte alles een beetje chemisch. Misschien dat daar Amanda ziek is geworden, maar dat is speculeren.

Morgen inpakken, voor de laatste keer in het hotel ontbijten en dan gaan we rijden. Net nu ik geleerd heb zelf mijn tapioca te bestellen!