Dag 4 - Tweede dag in Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu Dag 4 - Tweede dag in Natal - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Tweede dag in Natal

Door: nielske76

Blijf op de hoogte en volg Niels

06 Juli 2012 | Brazilië, Natal

Vandaag zijn we op tijd opgestaan om van een zeer lekker ontbijt te genieten. Er was van alles wat, inclusief tapioca, die kon ik natuurlijk niet weerstaan, dus deze keer tapioca gegeten met banaan en kaas.

De dag was verder gewoon enorm rustig. Veel gezwommen, over het strand gelopen (zie foto), nog wat gezwommen en daarna gegeten. We hebben vandaag gegeten in een barbecue restaurant. Onbeperkt vlees eten voor een vaste prijs (zie foto). Hier komen ze met grote vleespinnen aan tafel, waar ze het vlees vanaf snijden zo op je bord. Het vlees wat ze hier eten is in elk geval compleet anders dan in Nederland.

• 08 Juli 2012 - 07:34

Sipske:

ik heb met volle tuigen je reisveslag gelezen. geniet er maar lekker van. groetjes van ons