Dag 2 - Zon, zee en zwembad - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu Dag 2 - Zon, zee en zwembad - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Zon, zee en zwembad

Door: nielske76

Blijf op de hoogte en volg Niels

04 Juli 2012 | Brazilië, Recife

Vandaag is zo'n typische vakantiedag. Rusten, zwemmen en van de zon genieten. Vreemd eigenlijk als je bedenkt dat het hier winter is. Sneeuw valt hier in elk geval nooit.

We hebben vanavond bonen gegeten in het winkelcentrum. Typisch Braziliaanse maaltijd.

Morgen vertrekken we naar Natal, dit ligt in het noorden van Brazilië. Natal (wat overigens ook kerst betekent) is een vakantieoord voor de Brazilianen. Dat betekent dus inpakken. We blijven daar 5 dagen en gaan er met de auto heen. Om er te komen moeten we ongeveer 400 km rijden.

• 04 Juli 2012 - 18:55

Christa En Wilbert:

Wat hebben jullie het goed daar. Geniet ervan! `leuk dat we zo jullie kunnen volgen. heel veel groetjes, wilbert, christa en kirsten