Dag 16 - Tapioca! - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu Dag 16 - Tapioca! - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Niels Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Tapioca!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 Juli 2012 | Brazilië, Recife

Ok, het is officieel, ik ben Tapioca verslaafd! Ik had al eerder gemeld dat ik dit heel erg lekker vind, maar dat is vandaag nog erger geworden.

Vanmiddag waren we op bezoek bij de oma van Amanda, waar ik een Tapioca meekreeg omdat ik dat zo lekker vind. Toen we vervolgens naar de andere oma op bezoek gingen kreeg ik daar "natte" Tapioca te eten. Wow! Dat was nieuw voor me en ook heel erg lekker!

Voor het avond eten werd ik meegenomen naar een typisch restaurantje met eten uit deze streek (Pernambuco). Daar heb ik nog eens een maaltijd gegeten met Tapioca. Een ding is zeker, dit ga ik thuis maken!

• 20 Juli 2012 - 13:51

Christa.:

Kunnen we ook ene keertje Tapioca komen eten :)

Nog veel plezier!
    Wilbert, Christa en Kirsten.

• 22 Juli 2012 - 16:32

Kelly Willemen:

zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin!! Veel plezier de rest van de vakantie en maak die tapioca maar eens een keer voor me!! ben nu toch wel erg nieuwschierig!! als tie net zo lekker is als die cake de vorige keer!! hmmm